Ljusa fläckar i en nersläckt lägenhet

I skrivande stund sitter jag hemma med persienerna nerdragna, söndagslistan igång på spotify och med sällskap av en förträffligt tajmad förkyldning. Huvudet dunkar i en takt som är lika populär som när brorsan försöker klappa i takt. Näsan känns som Madickens lillasysters när hon stoppa upp en ärta i den och inte får ut den. Urk!

Men här finns inte tid att gräva ner sig för länge! Midsommar är runt hörnet, blev godkänd på tentan från helvetet och jag är ett steg närmare en friskare rygg.

Ska bara ligga ner i mörkret några timmar till...Firandet av godkänt igår kan väl kanske också ha bidragit till att huvudet spelar bongotrummer idag...

Glad midsommar på er!


Kommentarer
Tina

Sorgligt nog (kanske man ska säga) garvade jag mig genom detta inlägg. E din bror verkligen så i otakt?? :) hihi!! Krya på dig, Kram

2012-06-24 @ 23:07:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0