Tillbaka tror jag

 
 
Personen som älskar att skriva är tillbaka i mig!
 
Inser att det var ungefär ett år sen sist, ett år som det har hänt en hel del på men det största är min flytt från Halmstad till Stockholm. Vad jag gör i Stockholm? Jag pluggar till naprapat. En skola som är det svåraste och roligaste jag någonsin gjort. Pluggar så ögonen blöder. Latinska har blivit som ett andra språk då anatomi fyller alla timmar på dygnet. Det är muskler hit, nerver dit och allt annat i kroppen därimellan. 
 
Bor ute på Resarö i en liten stuga med havsutsikt. Trivs som fisken i vattnet även om jag saknar Halmstad så mycket att det ibland knyter sig i magen. Flytten har ändå gett mig nya människor i mitt liv som troligtvis kommer vara kvar resten av livet och en större möjlighet att åka till Arvika och träffa mitt fina gudbarn som nu blivit 3 år. 3 jäkla år. Busigare fröken får man leta efter men den tjejen får jag inte nog av. 
 
Så nu får vi se om jag håller i det här med att skriva här men jag hoppas verkligen det. Mest för min egna skull för att hålla koll på mig själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0