Har redan träningsvärk

Även om jag en gång i tiden för sjukt aktiv och fortfarande har ett sportintresse som är sjukligt tränar jag typ ingenting nu. När jag säger typ ingenting räknas springa till bussen som typet vilket säger en del... 
Varför detta kan man fråga sig? Har ingen som helst motivation! 
Hur får man då mig att börja träna? Jag ser vissa mönster och jag är sjukt lättlurad... 
Vill man få med mig till en simhall behövs bara ordet äventyrsbad sägas och jag är på. Kompis här i Stockholm håller i crossfit pass. Hur får man mig till att haka? Frågan följs av orden "och efteråt har vi fredagsmys"
 
Det ska dock sägas att det inte handlar om att jag inte tycker det är kul för det tycker jag. Väldigt trögstartad bara... Till den grad att jag måste luras. Antingen av mig själv eller andra. Så ska alltså på crossfit pass idag.  Borde kanske ringa mamma och säga att jag älskar henne innan för det här kan ju gå hur som helst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0