havets under!

Då kollektivtrafiken inte är optimal mellan Halmstad och Skövde en söndagsmorgon fick jag därför möjlighet att vara hemma på Fjärilsvägen i lite mer än ett dygn och den chansen tackar jag verkligen inte nej till.
Så denna dag har spenderats helt med familjen och avslutades med färska räkor med massa gott till! Sån lyx en fredag att jag är helt till mig! Dock är jag i en massiv matkoma i skrivande stund, men det var det verkligen verkligen värt! Färska räkor är nog bland det godaste som uppfunnits av denna runda planet. 


Jag på Bakfickan i Visby i sommar med favoriterna i handen



Kommentarer
Pappa

Vad kul för gossen som sitter mittemot att du tycker favoriten är i din hand

Puss

Kul att ha dig hemma ibland. Ses snart igen då fiskgratäng på matbordet

2012-01-22 @ 10:23:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0