Vissa saker är det inte mening man ska förstå sig på

Två underliga saker har hänt mig den senaste veckan.

I förra veckan när jag diskade hade jag helt plötsligt en tesked mer än vanligt och i en annan modell. Har inget minne av att någon har tagit med sig en tesked hit...men som en på facebook frågade "Spoonar dom?" Oklart svarar jag på det och försöker att inte fundera på hur de har förökat sig i kökslådan.

Den andra saken skedde idag när jag kom hem från föreläsningen och tittar i mitt postfack. Där ligger nämligen en hyrfilm. Det ska då tillägast att jag inte minns senast jag hyrde film så jag vet med absolut säkerhet att den inte är min. Visst jag är känd för dåligt minne och dras med smeknamnet Doris, men detta är jag hel säker på. Om inte annat så eftersom filmen är totalt främmande för mig -"In the Electric Mist".
Men frågan står ju fortfarande fast. Vem är så dum att dom lägger en hyrfilm i ett postfack och sen i fel postfack också?

UPPDATE: När jag duscha i fredags såg jag också att det på ena badrumsväggen står HELP! och sedan något under som inte går att tyda för att det är så svagt....Trevligt verkligen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0