Försök att låta bli att läsa

Det som står i nästa stycke i detta inlägg är nog för alla som inte var där när händelsen skedde ganska ointressant och trist. Vilket gör detta inlägg egentligen är ganska korkat att lägga upp här då det bara var jag och Julia plus en till som var där. Anledningen att det kommer upp här är att jag i framtiden ska se detta inlägg själv och tänka "gud va obekvämt det var" och skratta åt detta.

Idag på gallerian i Halmstad gick Julia och pratade om något som varken jag eller hon i denna stund kommer ihåg, vilket heller inte gör så mycket i denna text. Hon tystnar dock en liten stund och tillägger sedan ordet nice på ett sätt skulle kunna förklaras "naaaajss". Just när hon säger detta går vi förbi en kille som stod med ryggen mot oss och såg väldigt bra ut. Så när hon säger detta lilla ord tycks det som han tror Julia menade honom och han vänder sig då om (ja han såg bra ut framifrån också!) Problemet är bara att för ett ögonblick får vi ögonkontakt och hans blick signalerar att han tror att jag sa nice och angående honom. Låter inte särskilt obekvämt kanske men lägger man till att jag rodna blicksnabbt.

Se inte särskilt intressant för er som inte var med, men jag förvarna er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0