RET:en retades men jag vann i rond ett

Då är man tillbaka till verkligheten i några dagar. Tentan som inte bara var hemtenta utan RET tenta är nu äntligen färdig och nu lämnades in i fredags. Att inte bara behöva svara på djupa frågor utan behöva besvara dem också var inte särskilt lätt men nu är det bara att vänta på resultatet i rond 2....bedömningen! AAAAH!
Har bott på högskolansbiblioteket där jag suttit 8-18 ungefär sen i måndags. Varför jag behövt sitta där så mycket är kanske för att fokuset oftast inte är på just skrivandet, men vem har sagt att det behöver gå fort? Eller att man inte får ha roligt under tiden? Nedan följer några bilder från hur det ser ut när man andas tenta.

Första och sista gången under den här tentaperioden jag satt i stadsbiblioteket. För helt plötsligt ställs det ut stolar och det väller in kulturnissar och en liten lunchkonsert startar...och biblioteket ska vara en stilla plats med arbetsro...?
 
Vissa dagar och stunder var det en hel hop av IVP:are men för det mesta var det bara jag och Julia.

Plugga har jag insett gör mig hungrig hela tiden. Så matlåda plus snacks är livsviktigt!
 

Fokus förlorades en av dagarna av flaggstångs jobb. Inte för att det var intressant utan för plugget var mindre intressant.

Ibland blixtrade de dock till och det skrevs som bara den, till den grad att pennan nu har gått på sjukskrivning.



Kommentarer
Morsan

Plast smälter vid hög temperatur - avd "Skriva så penna glöder"...

2011-11-06 @ 17:32:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0