födelsedagsfirande

Dagarna före ungdomsrådets möte i Trollhättan hann jag med att fira min födelsedag med både familjen och gänget.
Med familjen blev det efter eget önskemål mysigt middag hemma med rökt sik som pappa fixat. Supergott var det! Sedan hade mamma gjort tårta som jag inte har en aning om vad den heter men väldigt väldigt god är den!
På fredagen sedan fick jag bara till mig att infinna mig hemma hos Ida och vara finklädd. Väl där serverades det tårta med ljus och champange att dricka! Mycket fint!

Sedan tog de mig till Buddys för middag, väldigt mätt i magen satt vi på O'learys och drack lite för att sedan dansa dansa dansa inne på Butlers. Natten avslutades på Tre Luckor för lite mat. Väldigt nöjd tjej som gick och la sig den natten! Tack gänget!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0