fråga om några månader!

Jag reser mycket och jag älskar verkligen att resa men jag hatar att packa. Det tar sån tid! Det enda som gör det värt det är att veta att nått bra kommer av det. Denna gången kommer det också något bra i slutet meden detta med flyttstäd är hundra gånger värre! Vilket gör att det nästan överväger den "belöningen" som kommer i slutet. Hur sorterar man bland nästan 21 års samlande saker som ska få plats på 21 kvadrat? Det här kräver sin kraftansträngning och mitt rum ser ut som Gudrun har gått rakt igenom det! Så återkom om några månader med frågan hur känns det?



Kommentarer
Pappa

Om du fortsätter att fylla alla lådor coh påsar till bristningsgräns får du säkert med dig allt. Hahahahaha

Älskar dig pappa

2011-07-27 @ 19:09:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0