hurtbulle nästa hållplats!!

Har äntligen börjat komma igång med träningen! Tredje passet idag även om det blev ett mini och det känns himla skönt att komma igång igen. Tack och lov har jag Ida som träningskompanjon så det kommer inte gå att skippa ett pass.
Vi var idag på medlemsrådgivning som i princip betydde att skriva på papprena. Då flytt är planerat till hösten och jag vet att det inte kommer bli någon träning i sommar täcknade vi ett avtal utan bindningstid. Frågade lite om hur långt innan man ska säga till att man vill säga upp kortet. Harris kommentar: Nja jo minst en månad innan eller så fort som möjligt. Jag tittar honom då glatt i ögonen och säger jaha okej för jag vill säga upp mitt i maj! Så det slutar med att jag skriver på för ett träningskort samtdigt som jag skriver på för att avsluta det. haha
Tydligen hade dom aldrig varit med om det innan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0