quick catch up!

Jag flyttar söderut om en vecka, och inte bara för att hösten är här utan på obestämd tid. Håller mig dock inom landet även om det är farligt nära Skåne...
Min dator är stendöd...med alla fotografier från dom senaste två åren på. Ironiskt nog höll jag på att köpa en extern hårddisk men tydligen inte tillräckligt snabbt...så ni får vänta lite på del 1 och del 2 som liksom var meningen skulle komma före del 3...
Min to do lista blir bara längre och längre, kommentar till detta....AAAAAAAAAAAAAAAH!

Thats all folks för ögonblicket!


Kommentarer
Kusin

Hallå där, hur tänkte du nu?? Nog för att vi bor i Skåneland, men som blivande högskolestudent kanske du borde veta att Skåne faktiskt tillhör Sverige, varesig vi vill eller ej ;) Åhh jag tycker det e toppen att du kommer närmre. SNART måste vi ses, ok!? Kram Tina

2011-08-16 @ 21:57:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0