fredagskvällen

I fredags var det planerat firande av Beckas födelsedag med hela gänget i Göteborg, tyvärr blev Ida magsjuk så hon stannade hemma. Kvällen började med mascara i ena handen och vin i andra med musik spelande i bakgrunden som dränktes av oviktiga och livsviktiga samtalsämnen på hotellrummet.





Vi bodde på Ibis Hotell City som är en båt. Då Becka la sig ner för att försöka bli av med huvudvärk tog jag mig Kim och en kamera ut på fören av båten. Efter att tagit en del fotografin och vi började känna av vinden lite för mycket var det dags att gå in igen. Det var då vi insåg att det inte fanns något handtag på utsidan. Stort oj! Paniken över att vara utelåsta kom emellan hysteriska skrattanfall över hela situationen. Efter ett tag blev paniken större men som ett mirakel kom Becka ut efter en stund.

Meningen var att vi först skulle ut och äta för att sedan gå vidare men Beckas huvudvärk släppte inte utan blev bara värre, så vi beslöt oss för att ha en lugn kväll på hotellet. Vilket jag inte klaga över då jag var tvungen att gå upp 06 för att hinna med tåget till Skövde.
Så nu satsar vi allt på Stockholm!


Kommentarer
Kim

Spelar ingen roll hur dagarna ser ut, även om det blir som man inte direkt tänkt sig så gör vi alltid de bästa av situationen! och vi lyckas alltid få till så jäkla mycket skratt! På Fredag På Fredag På Fredag!!

och S T O C K H O L M! <3

2011-04-06 @ 22:59:03
URL: http://kimiam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0