Är det måndag redan?

Ja jag sitter bokstavligen här och försöker förstå mig på när det blev måndag. Vart tog helgen vägen?

Jobbade ioförsig hela helgen. 9-21.30 på lördagen och 6.30-17 igår. Var helt slut när jag kom hem från jobbet i lördags, det var en superdag med massor av aktiviteter och friskluft men somnade en halvtimme efter att jag kom hem. haha Helt utslagen var jag.
Sedan efter jobbet igår var det snabbt hem och packa övernattningskläder för att hinna med tåget till Säffle för att träffa lillskrutten. Sötare unge för man ju leta efter! Älskar henne från topp till tå och så himla glad att jag tog mig tid att åka upp och gosa med henne.
Var tillbaka i Trollhättan vid 16 idag, träffa gänget och satt på uteserveringen (mycket längre än vad jag tänkt mig). När jag skulle beställa fika där så var bokstavligen min beställning "Det som är mest koffein i och en kaka".

Så vart tog helgen vägen? Varför är det helt plötsligt måndag?


Bild från när jag var där förra gången direkt från Manchester för att överraska Malin på hennes födelsedag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0