bortaplan

Ar just nu i Manchester och sa kommer det vara i tre veckor, under denna tiden far vi helt enkelt forestalla oss ringar och prickar dar de egentligen borde vara.
Pa flyget pa vag hit satt jag brevid en kvinna i typ 40-50 ars aldern. Oversocial som jag ar, sa blev det att man bitvis satt och smaprata lite. Under landningen fragar hon om jag bor i Menchester, nar jag da svarar nej jag bor i Trollhattan tittar hon pa mig och sager jag med! haha Smarre chock for mig och bevis pa hur liten varlden ar.


Kommentarer
Kim

Älskar såna möten och såna överraskningar, hoppas allt är bra i Manchester :) BLOGGA JÄRNET! :D

2010-05-18 @ 22:15:38
URL: http://kimiam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0