Lordagen som aldrig tog slut

Av nagon anledning gick vi upp i vara ogon valdigt tidigt. Det ar utomlandsvarmt har, jag vet att jag ar utomlands men ni forstar vad jag menar. Vi gick ett arende och jag sprang ivag till H&M en snabbis for att kopa korta shorts och en bikinitopp for att ha nu nar det ar sa varmt. Har dock anda fatt fin bonnebranna pa ryggen men men. Val tillbaka hemma hos Nermin grillade vi hamburgare och svampar. Supergott! Gick sedan tillbaka till centrum for att satta oss pa en uteservering men den var bokstavligen packad sa det blev att vi gick omkring istallet. Fick mig sedan ett VALDIGT gott skratt, tyvarr pa Nermins bekostnad. Kan tyvarr inte ga in pa varfor men delar av handelsen stod jag bara ch pekade och skrattade. Forlat Nermin men det var sjukt roligt! Kommentaren "Vad ar oddsen?" anvandes flitigt efterat. Tillbaka igen kom en kompis till Nermin och fraga om vi ville folja med till Font bar dar alla drinkar kosta 2 pund! Eh varfor inte sa vi och stack dit. haha Sjukt trott ar det nu dags att sova. Imorgon ska vi till Strandgatan ala Manchester tydligen med ett gang av Nermins tjejkompisar, kan bli natt det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0