it's alot of furu

Våningssäng...vad var det som var så magiskt med dessa när man var yngre? Då bråka man om att sova i överloven men nu bråkas det mer om att få sova i den nedre. Eftersom jag inte lägger särskilt mycket energi på var jag sover utan mer att jag får någonstans att sova hamna jag i den övre. Så här sitter jag nu i metropolen Nossebro i en liten stuga där det enda som inte är brunt eller gjort av trä är mikron från 80talet och papperkorgen. Det finns faktiskt en helt vettig anledning till varför jag är här och den heter SISU-kurs. Det är jag och Maria plus 13 tjejer i runt 15 års åldern. Inser vad jag kommer sakna kurserna i höst, även om man får sova i våningssäng.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0