tick tack

Sitter just nu och väntar på att tiden ska gå... Denna gången har jag ändå koll på tiden. Förra gången blanda jag ihop avgångstid och ankomsttid. Vilket gjorde att jag var hel säker på att tåget gick ett när det egentligen gick tolv... man kan säga att det var bråttom bråttom den morgonen.

Att hålla koll på tider är inte min specialitet...
Första gången jag skulle åka hem från Manchester hade jag fel på 11 timmar, jag var alltså på flygplatsen 12 timmar innan flyget gick.

Eller när folk säger 12:30 då går det in i mitt huvudet som halv tolv... fråga inte... haha

Idag har jag dock koll. Hurra för mig!


Kommentarer
nermin

och det va ju jätte trevligt att stå på flygplatsen :P spec när man mådde så bra ! :P hahhahahhahaha förväntar mig UTGÅNG SNART!!

2010-03-05 @ 19:29:36
Tina

Vet en gång när du skulle till Gbg o kom en timme tidigt :) haha

2010-03-05 @ 21:11:10
URL: http://tinaj82.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0