this is going to be my time!

Ni vet den där goa känslan man får när man känner på sig att något kommer bli bra. Det liksom bubblar i kroppen av energi samtidigt som man känner sig hel lugn.
Sommaren 2010 ger mig denna känslan. Jag är som jag vet att det kommer bli en underbar sommar. Jag kan liksom se den framför mig. Känna lukten av nyklippt gräs, daggen på morgonen, solens värme i ansiktet. Känna kylan från glaset i handen. Höra sprakandet från grillen. Känna svalkan från havet runt kroppen när man hoppar i och framför allt alla skratt från alla underbara vänner som är med i allt detta.
Känslan är underbar! Allt jag säger är peppar peppar...


Kommentarer
nermin

PEPPAR PEPPAR!! GÅNGER 3! plus PEPPA PEPPA!!! :P

2010-03-16 @ 23:22:37
Angelina

Vilket härligt inlägg, sånt blir jag glad av :)

2010-03-17 @ 19:36:04
URL: http://angelevent.blogg.se/
Tina

Shit du e ju värsta poeten o jag längtar ännu mer efter sommar nu! :)

2010-03-17 @ 22:06:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0