Åsa och chokladfabriken

Efter jobbet igår spenderades kvällen hemma hos familjen Eskel. Det var evigheter sedan jag var där ordentligt, detta blev tydligt efter samtal med Filip där han trodde jag plugga i Kalmar och jag trodde han gick i åttan...
Jag och Kajsa hade planerat chokladkväll, så kvällen började med att åka och köpa allt som behövdes, när allt var handlat och klart insåg vi att bussen hem inte gick förrän om en timme så vi bestämde oss för att gå hem. Efter en bit möttes vi av oplogad väg som vi började pulsa runt i men efter varsin glasiär i varje sko ville jag gråta, men hem kom vi tillslut.

Då vi kom på att klockan var ganska mycket och båda var mer än redo för att sova blev den tänkta kvällen med choklad, choklad och choklad istället frukost med choklad, choklad och choklad.
Även om det slutade som jag trodde (illamående) var det ändå värt det.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0