Schlagerkväll ala OP-gänget

Dagen efter att jag kom hem från England var det dags för schlagerkväll ala OP. Först var det kinamat för alla utom Becka som käka indiskt. Sedan blev det många skratt, många glas och en hel del kass musik då det var dags för själva schlagern. När vi alla höll på att dö av tristess från alla balader blev det youtube istället.
När det var dags att dra vidare hamna vi först på ett mellanstadie-disco men efter att snabbt tagit oss där ifrån hamna vi på mycket trevligare O'learys med några kannor Kamikaze som sällskap.

Ett stort tack till söta Becka som lät mig sova hos henne så jag slapp cykla hem i natten.


Anledningen till att Idas lägenhet luktade lakrits dagen efter.


Vi fick en privat konsert av Lady Gaga älskarna. Videon sparar jag för mig själv att damma av vid speciella tillfällen kanske. haha


Då vi var tvugna att ta ut lite kontanter innan utgång brann det rejält i papperkorgen vid automaten, så efter utdrag och lite fotograferande (prioriteringen var kanske inte den bästa) bestämde jag efter konsultering med Kim att ringa 112, men svaret där var kan ni inte släcka det själv bara? Har ni inget att lägga över springan? Ber då om ursäkt för min ytlighet men kände inte riktigt för att offra kläderna, utan sa istället att jag provar med Swania mitt emot om vi kan få vatten därifrån att släcka med.
Först ville receptionisten inte släppa in oss -en del av mig kan förstå det, men efter vad som kändes som minuter släppte hon in oss och efter en smått kaotisk förklaring från våran sida gav hon oss en plastlåda som det varit mat i innan som också nödvändigtvis hon skulle ha tillbaka. Elden släcktes och efter att bli kallad dagens hjälte fortsatte kvällen. haha


En väldigt lyckad kväll allt som allt. Tack till er alla!


Kommentarer
Kim

Videon dammas INTE AV utan mitt godkännande! xD

2010-06-09 @ 01:43:59
URL: http://kimiam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0