när ett skratt behövs

Det är alltid kul att läsa om andras pinsamheter och på felsms.com kan man göra just det.

Ex:
Till: Mamma
Sms: Du måste ju köpa nya batterier varje dag som du använder dildon. Hahaha
Svar: Nejdu. Jag har fått den på skoj när jag fyllde år av en arbetskamrat och har faktiskt aldrig använt den.

Förklaring: Skickade till min mamma smset om dildon. Min vän som skulle haft smset skrattade så hon grät. Jag skämdes så jag skulle dö.

Förtydligande efter att min egen mamma hade läst detta... det är inte jag som har skickat smset och deffenitivt inte mamma som svarat.


Kommentarer
Mamma

Tack, hjärtat nu känns det bra... Puss

2010-01-22 @ 13:49:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0