julen 2009

I brist på annat får det bli ett inlägg om julafton som firades hos min moster.

Min moster och hennes man har en katt, en tjock nästan fet katt. Oj förlåt jag menar hon har väldigt fluffig päls.
När vi kom hem till dom såg jag inte katten, hon brukar gömma sig när det kommer folk.
Jag: Vart är tjockisen? (aka katten)
Mormor: Nej, men så säger man väl inte! (i tron om att jag mena min mosters man) hahaha

När det var dags för julklappsutdelning hjälpte mitt kusinbarn på tre år till. Stackarn blev lite förvirrad. Han blanda ihop vem paketet varifrån och vem det var som skulle få det, så han envisades med att ge det till fel person. så det blev en hel del byten mellan oss undertiden.

Annars var det en jul som alla andra i vår knasiga släkt. Inte en tråkig stund, och tack för det! 
 



Kommentarer
Tina

Hahaha:) Du är ju för rolig!!



Kände för 1000an knappt igen Kalle, han får ju ta o sluta växa:) Kram på er

2010-01-06 @ 23:15:08
malin

nämen se....katten äter paket snören...hon är jättesmal o fin under den fluffiga pälsen...trevlig jul var det ialla fall och många härliga skratt...kram kusin

2010-01-07 @ 10:21:08
Angelina

Va trevligt att få se en bild på båda kusinerna :) Kram kram

2010-01-07 @ 20:48:37
URL: http://angelevent.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0