äta upp

Texten som kommer nedanför kommer jag få äta upp nått så fruktansvärt men det måste skrivas iallafall.

Jag har insett att jag tycker det är skönt att hänga upp tvätt. Det är liksom avslappnande på nått sätt. Ska väl tilläggas orden när jag kommer ihåg det. Men hängandet av kläderna tar bort alla andra tankar och så står man där nynnande på en melodi som troligtvis inte existerar med all fokus på klädesplagget i ens hand.
Det låter helt sjuk jag vet och mina föräldrar kommer härmed överlämna all upphängning till mig men så är det.



Kommentarer
Tina

Du är mer än välkommen att hänga min tvätt med, för det är så förbenat trist!!

2010-01-27 @ 18:52:43
Mamma

Jepp,bra att veta...

2010-01-27 @ 18:54:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0