zip zip

Jag har klippt mig! Säger som Gunde "Det är o-trooligt" haha Varför kanske många frågar sig och då kan jag säga att det är för att det var mer än ett år sen sist och verkligen på tiden. Grejen är att jag är ganska mesig när det kommer till mitt år. Man är alltid lite missnöjd när man kommer ut och då har jag tänkt att det är bra som det är, samtidigt som jag är petig med vem som ska greja med det. Håret var dock riktigt RIKTIGT slitet och det slutade med att en kompis klippte det. Fråga mig inte varför jag har svårt att klippa mig hos frisörer med utbildning men inte hos en kompis som bara tycker det är kul att klippa (även om hon är duktigt). Blev kanon bra och nog aldrig varit så nöjd sen man fick pottfrisyr av mamma eller pappa sittande på toa -kan bero på att jag inte brydde mig så mycket då... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0