what to do?

Vi har alla fått höra frågan ett antal gånger för mycket "Jaha vad ska du blir när du blir stor?" Samma fråga sen man var fyra. Innan hade man ett svar liggande på tungan redo. Clown! Brandman! Ja jag hade faktiskt en period när jag ville bli clown... haha Nu kommer det fortfarande ett svar men nu måste man börja att förverkliga det där också och bli stor. Nu måste jag välja! Jag har väl egentligen redan valt men vi kommer alltid tillbaka till det där förbannande men:et hela tiden! Det är jobbigt att välja!


Kommentarer
Tina

Kasta dig ut, det gjorde jag o nu känns det så bra!

2010-04-14 @ 22:18:00
Nermin

DU AR 19! Man behover inte veta vad man vill da. xxxxxxxx

2010-04-14 @ 23:29:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0