äntligen kom pratgladheten till nytta

Igår var det premiär för lilla McDonaldsspelen, en dottertävling till det vanliga McDonaldsspelen  vi har i början av sommaren. Tävlingen igår är för dom mindre friidrottarna och dom var jätteduktiga och supersöta. Själv var jag speaker. Satt alltså och snacka från 09:45 till 16:00. Det var hur kul som helst, även fast det var riktigt nervöst i början men det gick snabbt över. Själva speakerhytten sitter mitt på läktaren och är som en stor glasbur, kändes lite som man var ett djur på zoo. Så då och då gick jag ner på arenan och intervjuade de små knattarna. De flesta svaren bestod av mm, ja och näe. Inga briljanta intervjuer kanske men himla söta.  
Hela dagen var hur rolig som helst och vi hade en himla tur med vädret som bara gjorde det bättre.





Ja jag vet att pratgladheten inte är ett ord.



Kommentarer
EmmaGumman

Du har blivit utmanad :P<3

2009-09-23 @ 22:33:59
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0