Urk

Varit hos tandläkare idag. dam dam dam... vilket resulterade  i att jag inte får borsta tänderna på typ 17 dagar. Jag trodde först att hon drev med mig men nej nej. Så nu ska jag istället skölja med nått bakteriedödande medel. Jippi.... Så får se hur länge jag står ut eller hur länge alla runt mig står ut. haha I värsta fall får jag väl låsa in mig tills jag är klar.

För att trösta mig lite åkte jag ut till Överby och spenderade lite pengar. Mår alltid lite bättre efter att shoppat lite. Vad sorgligt egentligen. haha


Kommentarer
Nermin

i vissa länder är shopping faktiskt terapi :P

2009-10-20 @ 01:57:48
Tina

Vad skulle det göra för gott? Minns inte att jag behövde gå igenom något så plågsamt när jag hade tandställningen... Kram

2009-10-20 @ 08:45:43
URL: http://tinaj82.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0