På begäran

Har fått till mig att jag tydligen ska skriva här för att det var ett tag sen, vilket jag kan hålla med om.

Idag och igår har det varit kurs i Vänersborg som har legat på schemat. Dom är alltid lika roligare men man är helt slut efteråt. Kom hem 18.00 igår kväll och insåg då att jag kunde om jag ville hinna med att vara med på styrelsemötet. Så där spenderades kvällen. Just nu sitter jag här och är helt slut, längesedan jag var så här trött på alla sätt; mentalt, kroppsligt och känslomässigt. Imorgon får blir en mysdag.

Kände också igår på mötet att jag saknar att träna, saknar sammanhörigheten, saknar styrkan man kände i kroppen och nu när jag inte har något annat att göra så kan jag ju lika gärna träna. Så får se hur lång tid tanken blir till verklighet. haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0