nytt

Har jobbat några timmar nu i kväll på ett nytt ställe. Stora skillnader i verksamheten med det stället jag har varit på innan men det var riktigt roligt det med. Hade dock problem med att hitta dit. Visste adressen och allt men alla husen ser exakt likadana ut så det var bara att cykla runt runt tills jag äntligen hittade rätt. haha

Har också idag sökt in till högskolan. Få se om jag för det första kommer in och att jag sedan kommer iväg... Just nu är det nog rätt i tiden att plugga men är inte helt säker om jag är redo att sätta mig i skolbänken ännu...



Kommentarer
Tina

Kul med pluggplaner igen? Vad lutar det emot nu då ? Kram

2009-10-07 @ 15:40:46
Tina

Det var jag som undrade så du vet :)

2009-10-07 @ 15:41:29
Anonym

Men namnet kommer ju inte med. Kusinvitamin Tina var det iaf :)

2009-10-07 @ 17:57:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0