Måndag

Måndagar har aldrig varit någon favorit och det är det inte nu heller. Så idag har jag gjort så lite som möjligt. Dagen har gått i dokumentärernas tecken. Heja SVTplay säger jag bara. haha Känner mig lite som sånna där torrisar som man automatiskt ser framför sig när ordet dokumentär kommer upp. Men även i en kategori som kan vara fruktansvärt tråkig finns det guldkorn. Michael Moore och hans dokumentärer har en självklar plats där bland guldkornen. Idag har jag bland annat sett Diane Israels "Beauty Mark" om skönhet, ideal, kroppsfixering och hetts träning. Hur bra som helst och en verklig ögon öppnare. Jösses jag låter tom som en torris. haha Jaja bra var den verkligen.



Kommentarer
Linda

Söt och mysig blogg du har.

hur länge har du bloggat ? :)



tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan

tjäna pengar på din blogg, efter som det idag är ganska lätt att tjäna lite extra pengar på sin blogg. Du behöver inte ha en

av de stora bloggarna för att dra in någon tusing

eller några tusingar i månaden.



Kolla in länken: http://lindabergqvist.blogg.se/2009/october/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Ha en trevlig dag!

2009-10-13 @ 13:21:32
URL: http://lindabergqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0