IQ-befriande

Dagens början höll på att gå åt fanders när jag kom till jobbet och fick kommentaren "Vad gör du här? Du ska inte jobba idag." Men som tur är hade hon missförstått och jag gick inte upp sex på morgonen i onödan... Halleluja för det! Själva arbetet rulla på och medan dom andra satt på möte fördrev jag tiden med att städa. Dammsug och våttorka alla gemensamma utrymmen och sen gick jag runt på alla fyra och torka av alla lister eftersom det var ett lager med tjockt damm på dom. Inte gjort på ett tag om man säger så. Har kommit på att städa är väldigt bra just nu, för att citera Camilla "Det är IQ-befriande". Så avkopplande och skönt för huvudet att inte ha tre miljoner tankar i gång samtidigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0