Beware!



Var bara tvungen att smaka även om jag tvivlade på mixen och framförallt bearnaisen.
Nej, det var inte ett dugg gott och något som aldrig någonsin har hänt innan skedde... jag slängde en chipspåse med chips kvar i! Trodde aldrig den dagen skulle komma... haha Så på egen risk smaka, men jag rekommenderar dom INTE.

Men som det så fint heter:
"Du kan inte veta att du inte tycker om det förrän du smakat" och "Smaken är som baken -delad"
Så vad vet jag... det finns säkert några eller någon som tycker att det är gott.
Vissa människor är allt bra underliga......


Kommentarer
Tina

Pjuh... bra med resension, nu slipper jag kasta en halv påse jag med! :) Trodde inte riktigt på denna idéen faktiskt. Kram kram

2009-10-05 @ 13:48:22
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0