Eurovision Song Contest

Då var det över för detta året och våra grannar tog hem segern med poängrekord. Grattis till dom!
Som alla år var det vissa saker som utmärkte sig

Årets !
Att det nästan var Norden topp tre! Ja, jag räknar Arash som svensk!

Årets äntligen!
Detta skedde när de bytt ut programledarna till finalen. Håller med de svenska kommentatorerna "De har kemi som salt och peppar!"

Årets skratt
När tjejen från Storbritannien skulle gå ner för trappan och kommer lite för nära en av fiolspelarna och får sig en smäll. Vet inte hur resten av låten gick för jag skratta så jag grät!

Årets ?
Vad tänkte Albaninen när de kom på idén med en man i heltäckande turkosglittrig dräkt? Detta har varit en stor fråga för mig sen i torsdags! Kan inte förstå varför!

Årets ? 2
Vad fan gjorde Dita Von Teese där? Vad har hon för koppling till Tyskland? Och frågan som alla ställde sig.... Om nu hon är strippa borde det inte vara hon som klär av sig och inte han?

Årets ? 3
Varför lägga ner så mycket pengar på en show som varar i typ 3 timmar? Har Ryssland missat att det är en stor ekonomisk kris i hela världen?

Eurovision kommer alltid att vara en hatkärlek för mig. Man kan liksom inte låta bli att titta på det. Speciellt röstningen, det är så segt ändå sitter man där och glor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0