Midsommar

Midsommar firades i Varberg med Ledarcamp-gänget. Hur roligt som helst. Vilket gäng... En eloge till Frida som fixat med allt.
Det blev ett dopp också under kvällen även om det var långt ifrån varmt. Var dum nog att springa ut två gånger, men måste säga att andra gången var inte lika farligt... kanske för att man redan var helt bortdomnad då. Vissa bada inte, kanske smart av dom men förklaringarna var bäst. En hade inga badbyxor utan bara vattentäta kalsonger. Vad nu det är, jag vill nog inte veta. Sen var det en som inte hade någon torr handduk med sig..... nej han hade inte någon våt heller. Det skämtet drogs en hel del under helgen. haha

  
Mycket fotboll blev det, både på duk och på gräsmatta. 
  
  


Snyggaste tallrikarna på länge!


Jag och Emma var dom enda som använde "haklapp"..... tills dom åkte ner. haha   


gangstrarna

 
Jag och Emma, bara för att vi helt enkelt är världens radarpar. haha

Nu är frågan när vi ses nästa gång allihopa?


Kommentarer
Anonym

var inte du dunderförkyld innan du skulle iväg?är du frisk nu tro?

2009-06-22 @ 21:37:31
Åsa

SVAR: Jo jag var jätteförkyld, men som tur är gick det över precis innan midsommar. :D så nu är jag så frisk jag kan bli. :P haha

2009-06-24 @ 21:36:48
URL: http://windfall.blogg.se/
EmmaGumman

Haha klockrena bilder åsa :D

å ja vi e världens radarpar ;)

Puss på dig

2009-07-09 @ 23:52:32
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0