Sommarlov!

Har hela helgen levt som i en dvala då min förkylning som jag haft av och ann sen början på maj bröt ut ordentligt i fredags. Så nu kommer ett lite försenat inlägg om fredagen som var lillebrors dag. Han hade nämligen sin skolavslutning nu och lämnar mellanstadiet bakom sig och kommer till hösten bli en odräglig unge i fotbollsklassen. haha Jag och pappa som också var ledig var där och tittade på avslutningen dom hade i aulan på skolan. "Föreställningen" bjöd på dans av en massa tjejer -vissa bättre än andra, tal av rektorn, sång och pianospel av två tjejer som var riktigt duktiga och så klart den blomstertid nu kommer.

Brorsan skötte ljuset som jag och pappa (utan sarkasm...) berömde honom för efteråt. haha

I väntan på att mamma skulle sluta åkte vi ut till Överby där vi börja med ett välbehövt besök på donken och därefter lika välbehövd shopping. När mamma väl hade slutat möttes vi upp på stan för den traditionella skolavslutningsfirandet som i min familj betyder resturangbesök och oftast på samma goda resturang.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0