"ring mig när du är färdig!"

Igår hade jag som sagt lite kvalitetstid med mig själv, vilket var underbart. Gick runt i Göteborg utan nått speciellt mål, så mysigt. Kom hem med en hel del grjer, en del viktigare än andra men men...
Tåget hem blev försenat så jag han precis hem för att byta om innan det var dags att dra igen för att grilla och leka med klasskompisarna.
Kvällen innehöll bl.a. kurragömma, brännboll och korvkastning, hade så roligt med gänget. Några timmar senare var vi bara fem kvar så då körde vi kasta gris i mörkret vilket va ett helvete.... man såg när personen kastade men inte när den kom emot en.

Idag och imorgon kommer vara stressa dagar.... har så mycket att göra, men ingen tid. Kommer vara helt slut på måndag när allt är över. Näe nu får jag nog fortsätta med städningen. Jippi....... suck


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0