090630

Precis utstigen ur duschen efter en härlig joggingtur, om nu en joggingtur kan vara härlig... Cykla i alla fall in till stan och vänta på pappa som kom från jobbet och sedan cykla han hem medan jag jogga bredvid. Lagom långt och lagom mycket äckliga backar.
Resten av dagen har utspelats på Öresjö med underbara Nermin. Badat och lekt i vattnet som två tioåringar. haha Vid sju hörde vi åskmuller så vi satte oss snabbt i bilen, väl hemma hade det tydligen varit värsta åskvädret. Hemma väntade också tre stora kuvert på mig. Ett från cdon med grejerna jag beställt, ett från SISU med en bok som passar mig perfekt och så var det kortet vi tog på balen i det tredje. Supernöjd med det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0