Hjälp sökes!

Det är bara 2 dagar kvar till studenten nu. Det är så nära att man nästan kan ta på det, om man nu kan ta på en händelse... Ni förstår vad jag menar. Men samtidigt som jag inte vill något annat än att det ska hända vill jag bara dra i en magisk spak och sakta ner allt lite... För det händer sjukt mycket nu... Samtidigt som man planerar och fixar med studenten är det 3 753 972 saker till man har i huvudet och som ska fixas. Så jag söker nu någon som kan komma och sortera i min hjärna lite... För det världens oreda där uppe!


Kommentarer
Angelina

Försök glömma allt du har i huvudet och njut av morgondagen, den kommer att gå fort jag lovar :-)Du har bara den dagen på dig och sen kan man tyvärr inte leva den dagen igen. Ha en riktigt rolig dag imrgon.

2009-06-04 @ 11:18:10
Tina

Betalar du bra?? :)

Ha nu en fantastisk dag imorgon!! NJUT:) Kram på dig kusin vitamin

2009-06-04 @ 18:50:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0