Gynnings syster?

Nu är det avklarat. Grejen var bara den att när jag gick därifrån hade jag inte ett hål utan två i munnen. För Leif drog båda två idag. Han fråga mig en miljon gånger om det var ok. Mitt svar: GÖR DET BARA SÅ JAG SLIPPER KOMMA TILLBAKA!!! Efter att tagit några bilder börja han bedöva och den sprutan är inte liten.... och det gör så jävla ont. Fy fan. Ber om ursäkt mormor för det fula språket men du har ingen dator ändå så jag tror det är lungt. haha Tillslut hade jag inte ens känsel i näsan och då drogs tängerna fram... Första tanden tog det evigheter för honom att få ut. Det tog så lång tid att han hann få mjölksyra och jag hann bli uttråkad. Andra tanden gick mycket fortare, som tur är. Sedan fick jag typ hela deras lager med bomull i munnen så jag såg ut som en hamster. Väl hemma spotta jag blod tills det två timmar senare var dags att gå och jobba. Jätteroligt att gå och jobba med hela överkäken sövd....inte.

Måste bara tillägga att bedövningen gjorde att min överläpp svullna så mycket att jag helt plötsligt såg ut som Carolina Gynnings lillasyster... inte snyggt alls. Som tur är la det sig så fort bedövningen slutat att värka. Thank God for that!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0