födelsedags firande

Lillebror som inte är så liten längre fyller år på lördag men eftersom familjen är utspridda i Sverige då körde vi firandet i dag. Så åtta i morse var det bara att stiga upp -fast jag var ledig, och sjunga för han. På sängen fick han inte så mycket eftersom vi skulle ut och shoppa efteråt, men mamma gav honom typ en kortlek som bestod av bara fotbollsfrågor. Åhh tack mamma säger jag som kommer höra dom frågorna ett antal gånger. Så om några dagar är jag säkert värsta fotbollsexperten... eller inte. haha Efter en skön shoppingtur splittrade vi på oss, då jag och pappa gick för att köpa min present till Kalle. Och vad blev det? Jo, en cykel! haha



Mamma gjorde kladdkaka då det är mer uppskattat än tårta i våran familj. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0