buckla i korgen

Jag ramla med cykeln idag, eller jag ramla inte mer gick av cykeln på ett annorlunda sätt...
Jag och brorsan var på stan en sväng på förmiddagen för att införskaffa vissa saker, på väg hem så cyklar vi i en ganska brant backe som slutar precis vid en väg. Grejen är att du ser inte om det kommer en bil förrän du är precis bredvid vägen. Så jag bromsa och råka då i denna backe klämma åt handbromsen som styr frambromsen lite för hårt, i bott för att vara exakt. Jag känner då hur cykeln med mig på börjar tippa framåt och på något vis, jag kan inte riktigt säga hur, tar jag ett steg över styret och typ går av cykeln på det sättet. Fick inte en skråma men korgen fick sig en buckla som jag får hamra ut imorrn...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0