Baksmällan

Nej detta är inget inlägg om dagarna efter helgen utan om filmen jag, Ida och Kim ska se ikväll. Det är tydligen premiär på filmen idag, en onsdag... varför? Skratta högt bara på trailern så förväntningarna är på topp.



Innan bion ska jag träna grabbarna. Det var ett tag sen nu, eftersom det varit studentvecka men nu är det dags igen. Jag ger mig inte förrän dom klarar av det där hoppet. haha stackare.....

Uppdate: Filmen var såååå rolig, längesen jag såg en likabra komedi. Som alltid när jag är på bio så var det ett skämt som jag och Kim asgarva åt, medan alla andra i salongen satt knäpptysta. Detta kanske inte hade varit så pinsamt om jag hade ett diskret skratt.... men det har jag inte. Jag bjuder på den, för skämtet var roligt även om jag just nu inte kan komma ihåg vad det var. Rekommenderar verkligen alla att gå och se den! Efteråt blev det fika på Strandgatan. supermysigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0