11,50?

Hade bara klasstid idag så förmiddagen har spenderats på espressohouse med Ida, Kim och Becca. Väl där fick jag och Becca nått fnatt och sprang över till kiosken som ligger precis brevid. Vet inte hur många gånger vi var där inne, men det slutade iallafall med att det låg tvåsiffrigt med trisslotter framför oss, men vi blev inget rika.

Väl hemma log jag och slöa i solen några timmar, när Spärrservice ringde och erbjöd nått erbjudande. Han babbla på som vanligt, precis som sånna försäljare gör. Tillslut kom han till vad det kosta och för att det inte ska låta så dyrt så sa ha att det kostar 11,50 i månaden i 39 månader. Mitt omedelbara svar på detta var "Vaddå skickar ni en faktura på 11,50 i månaden?" Lite osmart, jag vet, men det va ju det han sa. Det visa sig att det är ett belopp, vilket låter logiskt.



Kommentarer
Tina

Hmm... telefonsäljare...39 månader är ju en evighet. Låter inte helt sunt det där:)

2009-06-01 @ 23:20:09
URL: http://tinaj82.blogg.se/
Angelina

Lita aldrig på telefonförsäljare ;-)

2009-06-02 @ 14:55:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0