Öresundsspelen 2009

Som sagt har helgen spenderats i Helsingborg där jag stått och hejat på alla klubbkompisar. Dom är så duktiga allihopa. När jag stod där kände jag hur mycket min kropp och huvud har saknat friidrotten. Så nu ska jag börja träa ordentligt igen.... hoppas jag i alla fall. Som alltid har man sjukt roligt 24-7. Men det sjukaste var nog i bilen hem då vi stanna på en kissepaus/sträcka-på-benen paus. När vi stod där och vänta på gänget som kissa berättade min ena tränare om en händelse som hände när han skulle gå på toa. Toaletterna var i bås bredvid varandra vilket gör att det inte är så ljudisolerat.....Så när han satt där hör han hur det pratas i de andra båsen. Då var det tre killar typ i min ålder som satt och bokstavligen snacka skit. Tydligen efter vad min tränare berätta satt dom och typ tävla i vem som släppt flest korvar. Vilket betyder att de måste ha rest sig upp och kollat.... USCH! Efter denna information fråga den ena killen den andra om han fortfarande va kvar. Vilket han lite generat svara att han va. Då säger den andra killen "Jag har bara ett sammanhängande ord att säga dig; Lösbajs, lösbajs, lösbajs" Min andra tränares omedelbara respons på detta när vi stod där var "Fy fan va sjukt". Ska tilläggas att han är 60. haha Även om han varken ser ut eller beter sig som det. Vi sa det i bussen på väg hem att ens mognadsålder sjunker med ett antal år när vi är i väg med varandra och för att bevisa detta sjöng vi Fader Abraham ett antal gånger över helgen. haha Ja, jag lovar att jag är 18 år gammal.

 
  
  
 
Dom hade inget glutenbröd på Donken så Carro fick gå över till Max, sen satt hon där och käka Max på Donken. Så jävla kaxig! haha
  

Vi skulle göra en pyramid men den rasa innan Jim kom upp. En av anledningarna till detta var att Bellas knä och hela hennes vikt låg och tryckte rakt på min ryggrad. Aj!  

För att förklara citatet i förra inlägget så var det så att någon snäll förälder fixade en massa bananer åt oss att ha under helgen. EN MASSA BANANER. Så när vi skulle åka hem var det typ 20 st kvar och min tränare satt typ hela vägen och fråga om vi ville ha en. Ska tilläggas att resan tar 4 timmar.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0