Slussprovet

Kom precis hem från jobbet och nu börjar "uppladdningen" till Slussprovet i dag. Planen var egentligen att jag skulle springa Kraftprovet på 11600 meter men förkyldningen, viruset eller vad det nu var har ju suttit i hela våren så jag har inte kunnat träna så mycket som behövs för att orka det. Därför blir det Slussprovet istället som "bara" är på 6000 meter. Har just nu träningsvärk i hela bålen och är ganska seg i benen men men, jag har gett mig den på att jag ska göra det här så det är bara att springa helt enkelt. "Run like the wind"



Kommentarer
Angelina

Lycka till :)

2009-07-17 @ 10:19:36
Kim

Åhh hååå :D jag säger bara lycka till med att få mig till å göra de xD

2009-07-17 @ 23:25:45
URL: http://kimiam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0