Liseberg

Var ju som sagt på Liseberg i går, vilket var jättekul och jätteblött. Det kom några riktiga skurar, det var som om någon stod över en och hällde ut en hink vatten. Det var superhärligt att träffa alla igen även om det inte är så lång tid till att jag ser dom igen. haha
Under dagen hann jag:
- Få en väldigt ovettig rabatt på Espresso house
- Få skrattanfall i virrvelvinden...
- och kållerado...
- och typ alla andra karuseller
- Fascinera en 15-årig kille med historier som inte var menat att han skulle lyssna så intensivt eller alls på
- Bli panikslagen av samma killes försök till att flörta...
- Stå i kö...
plus lite annat smått och gott

      



Tråkigt värre att inte Knubbe kunde komma, men jag får ta en tåglektion med honom sen och lära honom undvika hoppa på fel tåg och/eller fel perrong.



Kommentarer
Kim

Jag vill också till Liseberg :D

2009-07-22 @ 16:41:32
URL: http://kimiam.blogg.se/
EmmaGumman

Haha, så jäkla klockrent att han verkligen flörtade med dig oxå :D haha

Du tog mer bilder än domma va??

Isf skicka till mig sen på msn :D Puss<3

2009-07-23 @ 11:04:26
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0