Klumpig är mitt mellannamn

Det är nu slutet på praktiken, så jag ska börja att komma igång och träna ordentligt nu, eller det var i allafall planen. Det var planen innan jag hörde det smälla i foten. Min ena fot och ben somna under förmiddagen. När jag sedan försökte resa mig upp och gå så var foten liksom inte med på detta. Den bara hängde, vilket resulterade i att jag snubblade på min egna fot när den vek sig och hörde hur det bara knaka i foten. Nu har jag milt sagt ont, vilket gör mina tankar på att börja för fullt igen känns väldigt avlägsna. Ska ändå åka med och träna imorgon så vi får hålla tummarna.
Ska man se något possitivt i det hela får det väl vara att det inte var min upphopps fot. Ett litet ljus i mörkret.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0