snö!!!

Snön bara vräker ner utanför och nu har jag äntligen julkänsla på riktigt. Ni vet den där varma mysiga känslan som spritter i kroppen. Dagen spenderades med brorsan och pappa på Överby för dom sista julinköpen. Hade ingen stress alls så det var ganska skönt att kunna ta det lugnt när alla andra sprang runt.
Mötte sedan upp min favorit på Strandgatan där vi satt och tjöta i typ 3 timmar innan vi sprang ut i snön och hade snöbollskrig, gjorde snöänglar och allmänt lekte i snön. Älskar att leka i snö! Funderar på om jag hinner åka pulka innan vi åker till mormor imorgon.
Ibland kan man undra om jag är 19 och ja det är jag fortfarande.



Kommentarer
nermin

det är skönt att leka i snön och glömma livet problem och bara återgå till hur lätt livet va när man va liten!

2009-12-22 @ 23:56:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0