Älskar att få vara med och bestämma

Ja, jag är lite av ett kontroll freak och enda sedan dagis har jag varit synonymt med nyfikenhet. Jag vill veta allt, även saker som man i efter hand känner att man egentligen inte ville veta. Kontrollbehov på hög nivå och jag tror det behövs lite om man ska sitta med i en styrelse.
Så idag var det dags igen. Det drar alltid över på tiden och det är alltid perioder som man känner är träkigare än andra, men tror ändå att jag har haft tur som hamnat i en öppen och modern styrelse. Med modern menar jag inga surmulna gubbar som har mottot "Har det funkar innan så funkar det nu också" och "Det var bättre förr".
Har en idé som jag hoppas kommer bli av till påsken...och ni i grupp 4 kommer inte klaga om det blir av. hihi Så håll tummarna till att tiden räcker till för mig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0