Är det inte augusti?

Cykla en omväg från jobbet idag, för det var så skönt väder. Igår däremot var det allt annat än bra väder, kom världens oväder med det var som om någon hällde ut en hink med vatten som hade frusna ärtor i. Aldrig sett så mycket hagel i mitt liv. På allt detta åska det också. Självklart var detta samtidigt som jag skulle till jobbet.... Men tillbaka till idag. Under min tur cykla jag förbi hageldrivor (det heter ju snödriver så då blir det väl så här?) Första gången jag såg en titta jag bak så mycket att jag höll på att köra in i någons häck. haha



Kommentarer
Modern

Vad var det för sorts häck? En som är planterad eller en mänsklig...

2009-08-14 @ 17:49:14
Ida

Men det är ju vid mig :D :D

2009-08-15 @ 14:52:14
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Tina

Det var det värsta... Läste om detta minsann, galet mitt i sommaren!

2009-08-15 @ 22:41:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0